محصولات درما اف

اتو صورت بخاردار دبل پلاس درما اف استند دار انزو

اتوی صورت درمااف کلین سه کاره پاکسازی،جذب مواد،لیفتینگ

دستگاه التراساند دو کاره اتو صورت و ماساژور اطراف چشم مدل SUPERSONIC WD628

دستگاه درما اف گلد Derma F gold | اتوی صورت درمااف گلد

دستگاه درمااف دبل پلاس ++ Derma F

میکرودرم پودری سه کاره اسپری ایربراش و اتو صورت

1 400x222 - درمااف التراسونیک | اتوی صورت

درمااف التراسونیک اتوی صورت یکی از به‌روز ترین و محبوب ترین فناوری های لایه برداری پوست است که توسط بسیاری از متخصصین پوست و کلینیک های زیبایی به کار گرفته میشود .که با نام اولتراسونیک نیز شناخته می شود. پاکسازی، لایه برداری، جلوگیری از پیری در این روش غیر تهاجمی، ایمن و بدون درد می باشد که بعد از استفاده از دستگاه پوست تمیزتر،شفاف‌تر و سالم تر به‌نظر می‌رسد؛ همچنین باعث جذب بیشتر محصولات درمانی و مراقبت پوستی خواهند شد.

دستگاه اسکرابر پوست ، معمولا به عنوان یک روش پاک کننده و لایه بردار از روی پوست استفاده می شوند. این محصولات، شامل جزئیات ریز و نوکرده های غیر ریز پوست را از بین می برند و باعث بهبود جلوه ی پوست و تقویت بافت آن می‌شوند. به طور کلی، اسکرابر پوست می‌تواند دارای خصصیات ضد التهابی، نرم‌کنندگی پوست و کاهش چین و چروک نیز باشد.

درما اف 

پوست یکی از مهمترین بخش‌های بدن است و  مراقبت از آن در حفظ سلامتی و جذابیتی ظاهر بسیار اهمیت دارد.

درما اف پوست یک محصول که برای پاکسازی و لایه برداری از خلاصه‌های سطحی پوست استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از موج‌های فرکانس بالا، لایه‌های موجود در پوست را به دلیل اصطکاک کم، لایه برمی‌دارد و به طور همزمان رطوبت لازم رو به پوست می‌رساند.

اتوی صورت

اسکرابر پوست از فناوری اولتراسوند برای لایه برداری ملایم پوست از سلول های مرده و آلودگی های سطح پوست بهره میبرد . امواج اولتراسونیک به حذف چربی های اضافه پوست ، کثیفی و بقایای سلولی از منافذ کمک می کند تا درخشندگی  سلامت پوست مجدد به دست آید.

اسکرابر اولتراسونیک به وسیله ای فلزی اطلاق می شود که برای پاکسازی موثر پوست، مسدود کردن عمیق منافذ را انجام می دهد. بسیاری از مردم بر این باورند که این اسکرابر زیبایی‌شناس می‌تواند به طور موثر لایه‌برداری کند و رنگ پوست را تا حد زیادی بهبود بخشد.

مزایا درمااف التراسونیک اتوی صورت

پاکسازی عمیق پوست

پوست را لایه برداری می کند

ظاهر منافذ را کوچک می کند

بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد

ملایم تر از سایر اشکال لایه برداری است

عملکرد اتوی صورت چیست

اسکرابرهای اولتراسونیک پوست، دستگاه های لایه بردار مبتنی بر آب هستند. به این ترتیب، برای اینکه کار کند، او می‌گوید که باید شکلی صاف داشته باشد و باید در زمانی که پوست خیس است استفاده شود، که اجازه می‌دهد ارتعاشات اولتراسونیک شکل بگیرد و ایجاد شود.

مراقبت بعد از اسکرابر اتوی صورت

مانند لایه برداری معمولی – چه با اسکراب یا برس – گرین می گوید که بهتر است از اسکرابر اولتراسونیک پوست حداکثر دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. او پیشنهاد می کند که مراقب واکنش پوست خود باشید و از آنجا استفاده خود را کم یا زیاد کنید.