دستگاه های ریموور تتو

دستگاه کیوسوییچ برند adss

دستگاه لیزر کیوسوییچ حذف تاتو جوانسازی پوست مدلND-YAG 2020

کیوسوییچ رومیزی برند nubway

لیزر اس اچ آر (SHR) با 3 طول موج آر اف + لیزر موهای زائد و پیکوشور ریمور تتو

لیزر پیکوسکند pico care

لیزر پیکوسکند مدل PS300 برند نابوی NUBWAY

لیزر پیکوشور پیکو ثانیه نقطه زن

لیزر کیوسوییچ پیکوشور

لیزر کیوسوییچ پیکوشور حذف تاتو و جوانسازی پوست مدل ND-YAG 2021

لیزر کیوسوییچ رومیزی adss مدل ry580

لیزر موهای زائد حرفه ای IPL با سه طول موج

tatoo removal first 1024x576 1 - دستگاه پاک کننده تتو

دستگاه های پاک کننده تتو

امروزه به واسطه پیشرفت های تکنولوژی،دستگاه پاک کننده تتو  تولید شده اند که می توانند رنگ دانه ها و تتو را از بین برده و پوست را بدون هیچگونه عوارضی به حالت قبل بازگردانند و دیگر اثری از تتو قبلی بر روی پوست باقی نماند .

پیکوشور

پیکوسور نوعی فناوری لیزری است که از انفجارهای کوتاه انرژی برای هدف قرار دادن و شکستن رنگدانه در پوست استفاده می کند. این لیزر درمانی معمولا برای پاک کردن تاتو و همچنین برای درمان بیماری های پوستی مانند اسکار آکنه و مشکلات رنگدانه استفاده می شود. یکی از ویژگی های کلیدی Picosure مدت زمان پالس آن است که بر حسب پیکوثانیه (تریلیونم ثانیه) اندازه گیری می شود. لیزر می تواند انرژی را در مدت زمان کوتاهی ارائه کند که رنگدانه مورد نظر را به ذرات ریز تبدیل کند و سپس به طور طبیعی توسط سیستم ایمنی بدن از بین برود. علاوه بر این، لیزر پیکوشور به دلیل سریعتر و موثرتر بودن نسبت به سایر لیزرهای موجود در بازار شناخته شده است. دستگاه لیزر پیکوسور با تکنولوژی پیشرفته و نتایج برتر دنیای درمان های زیبایی را متحول کرده است. توجه به این نکته مهم است که در حالی که پیکوسور در بسیاری از موارد اثربخشی نشان داده است، ممکن است برای همه انواع پوست یا رنگ های تاتو مناسب نباشد.
برای تعیین اینکه آیا درمان پیکوسور برای نگرانی های شما مناسب است یا خیر، مشورت با یک متخصص آموزش دیده و با تجربه ضروری است. علاوه بر این، هزینه درمان‌های پیکوسور بسته به عوامل زیادی از جمله اندازه و پیچیدگی تاتو یا مشکل پوستی که در حال درمان است، می‌تواند متفاوت باشد.

فناوری پیشرفته پیکوشور با ایجاد یک تاثیر گرمایی شدید در تریلیونم ثانیه، از آسیب حرارتی بالای پوست جلوگیری می کند و کروموفور را برای پاکسازی بهتر در درمان های کمتر هدف قرار می دهد. به طور مطلوب ملانین را برای درمان طیف وسیعی از شرایط رنگدانه ای هدف قرار می دهد به دلیل مدت زمان پالس پیکوثانیه کمترین آسیب حرارتی را متحمل می شود درمان های قابل تنظیم با اندازه های نقطه ای 2-6 میلی متر، 8 میلی متر و 10 میلی متر است .

پیکوشور پاک کردن خالکوبی را حتی ساده تر می کند. طول موج 755 نانومتری قادر است جوهرهای خالکوبی سیاه، آبی و سبز را هدف قرار دهد، در حالی که طول موج 532 نانومتری اختیاری درمان موثری با “رنگ های غروب خورشید” – قرمز، زرد و نارنجی – که معمولاً اصلاح آنها دشوار است ارائه می دهد.

کیوسوییچ

کیوسوئیچ ، که گاهی اوقات به نام تشکیل پالس غول پیکر یا Q-spoiling نیز شناخته می شود، روشی است که توسط آن  می تواند برای تولید یک پرتو خروجی پالس ساخته شود. این تکنیک امکان تولید پالس‌های نوری با توان بسیار بالا (گیگاوات) را دارد ، که بسیار بیشتر از لیزر های مشابه اگر در حالت موج پیوسته باشد، کار می‌کند.

یک لیزر معمولی کیوسوییچ  ( لیزر NdYAG) با طول موج تشدید کننده به عنوان مثال. 10 سانتی متر می تواند پالس های نوری با مدت چند ده نانوثانیه تولید کند. حتی زمانی که توان متوسط ​​بسیار کمتر از 1 وات باشد.

فروش انواع دستگاه لیزر کیوسوییچ و پیکوشور شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو