مقالات

لیزر پیکوشور چیست

لیزر پیکوشور چیست

لیزر پیکوشور چیست

لیزر پیکوشور چیست؟  PicoSure یکی از پیشرفته ترین لیزرهای موجود برای جوانسازی پوست تا به امروز است. پیکوشور به جای استفاده از یک پرتو ثابت گرمای شدید، از انفجارهای کوتاه انرژی استفاده می کند، که آسیب به پوست را به حداقل می رساند در حالی که مناطق مشکل دار پوست را هدف قرار می دهد.

این اولین لیزر از نسل جدید لیزرهای زیبایی است که برای درمان های احیای پوست، اسکارهای آکنه، چین و چروک و مشکلات رنگدانه مانند کک و مک، لکه های خورشیدی و تغییر رنگ، تنها به گرما متکی نیستند. همچنین اولین و تنها لیزر پیکوثانیه زیبایی شناختی است که پاک کردن ایمن و موثر تاتو را ارائه می دهد. انرژی لیزر پیکوشور آنقدر سریع تحویل داده می شود که به طور قابل توجهی گرما را کاهش می دهد. این اجازه می دهد تا ذرات ریز که رنگدانه های آرایشی و جوهر خالکوبی را به لرزه در می آورند و بدون سوزاندن بافت های اطراف می شکنند. کاهش گرمای ایجاد شده به معنای درمان راحت تر با نتایج موثرتر است.

این امواج سیگنال‌دهی سلولی را فعال می‌کنند و یک پاسخ بهبود التهابی را آغاز می‌کنند. این منجر به افزایش کلاژن و الاستین می شود اما بدون آسیب حرارتی لیزرهای دیگر. این فناوری نوآورانه برای مهار فرآیندهای درمانی طبیعی بدن برای بازگرداندن پوست جوان طراحی شده است.

حذف خالکوبی و تتو

پاک کردن خالکوبی با لیزر چیز جدیدی نیست، اما هرگز تا این حد موثر نبوده است. برای سال ها، لیزرهای Q-Switched استاندارد طلایی در پاک کردن خالکوبی بودند. لیزر پیکوشور آن را به سطح بالاتری رسانده است. با فناوری پیکوثانیه، می‌توان مقدار زیادی انرژی را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه آزاد کرد. این انرژی جوهر خالکوبی را به ذرات بسیار کوچکتر خرد می کند و به طور موثر طیف وسیع تری از جوهرهای خالکوبی را برطرف می کند. بازه زمانی کوتاه تر، احتمال آسیب حرارتی به پوست را کاهش می دهد.

تغییر رنگ پوست

با پیکوشور، پوست شما در تمام طول روز روشن، سالم و درخشان به نظر می رسد – حتی بدون آرایش. سریع و ملایم، کک و مک، آسیب های ناشی از آفتاب، لک های مادرزادی و موارد دیگر را درمان می کند.

پیکوشور چگونه کار می کند

پیکوشور در هماهنگی با پوست شما عمل می کند تا رنگدانه هایی مانند کک و مک، آسیب های ناشی از نور خورشید و موارد دیگر را روشن کند. ذرات ریز تشکیل دهنده این تغییر رنگ ها را می شکند. سپس این ذرات جذب پوست می شوند

پیکوشور ، یک درمان سریع و ملایم برای اسکارهای آکنه و منافذ بزرگ. بدون نیاز به پوشاندن پس از آن؛ از همان ابتدا بافت و رنگ پوست را تقویت می کند.

خطوط ریز و چین و چروک‌هایی را که از ابراز وجود به وجود می‌آیند، دور کنید. آماده شوید تا تمام احساسات را احساس کنید و با انجام آن احساس زیبایی کنید. چگونه کار می کند PicoSure سلول ها را شروع می کند تا پروتئین هایی را آزاد کنند که سپس توسط سلول های اطراف شناسایی می شوند. پوست با ایجاد کلاژن و الاستین جدید شروع به بهبود می کند. این درمان به آرامی صاف می شود زیرا درخشندگی طبیعی شما را بازیابی می کند.

r5656 300x300 - لیزر پیکوشور چیست

تفاوت لیزر پیکوشور و کیوسوییچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *