محصولات LED تراپی

تونل led بخاردار | ماسک تونل ال ای دی تونلی بخاردار

تونل LED کلسیم تراپی 7 رنگ

دستگاه التراسونیک 7 کاره

دستگاه تونل امگا لایت نور درمانی (LEDتراپی) Omega Light

ماسک LED گردن دار 7 رنگ نور درمانی

ماسک تونلی بخار دار سرد و گرم | تونل ال ای دی بخار دار

مینی آراف فرکشنال خانگی 5 کاره

LED (نور تراپی)

 

 

نورتراپی ال ای دی چیست

نورتراپی ال ای دی LED  ال ای دی تراپی(نور درمانی) یکی متد های جدید و امروزی است که برای جوانسازی و افزایش کلاژن سازی پوست صورت و بدن استفاده میگردد. این روش نوین که امروزه طرفداران بسیار زیادی را در سرتاسر جهان به سمت خود جذب کرده است. برای تقویت عضلات مختلف صورت نیز به کار گرفته میشود. یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن لک ها ،خطوط چین و چروک ،جای زخم و جوش استفاده از تونل های LED می باشد. با این روش، آثار چین و چروک به راحتی محو شده و پوست صورت صاف و جوان خواهد شد. ال ای دی تراپی یک روش درمان غیر تهاجمی و بدون درد است که برای مراقبت از پوست نواحی مختلف استفاده می گردد.

نور درمانی با دیود ساطع کننده نور، یک درمان مراقبت از پوست است که از طول موج های مختلف نور از جمله قرمز و آبی استفاده می کند. ناسا ابتدا آن را برای آزمایش‌های رشد گیاهان در مأموریت‌های شاتل توسعه داد و بعداً دریافت که نویدبخش درمان زخم است. امروزه برخی ازکارشناسان پوست و زیبایی از نور درمانی LED برای کمک به بازسازی پوست از پیری استفاده می کنند. برای آکنه نیز استفاده می شود. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما از فرکانس های نور قرمز یا آبی بر اساس نگرانی های مراقبت از پوست استفاده می کند. رنگ قرمز عمدتا برای ضد پیری استفاده می شود، در حالی که آبی برای درمان آکنه استفاده می شود.

استفاده از ماسک ال ای دی

مراحل انجام ال ای دی تراپی هر بار 20 دقیقه طول می کشد. دستگاه‌های LED خانگی را می‌توان بدون نیاز به رفتن به مراکز زیبایی، به راحتی مورد استفاده قرار داد.

ماسک های صورت ال ای دی در سال های اخیر به عنوان یک درمان غیرتهاجمی و موثر برای مراقبت از پوست محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این ماسک ها از طول موج های مختلف نور LED برای هدف قرار دادن مشکلات خاص پوست مانند آکنه یا چین و چروک استفاده می کنند و نشان داده شده است که بافت و ظاهر کلی پوست را بهبود می بخشد. علاوه بر این، استفاده از ماسک های صورت LED به اهداف زیبایی محدود نمی شود.

در نتیجه، این دستگاه ها می توانند در زمینه الکترونیک اپتوالکترونیک زیست پزشکی برای دستگاه های کششی چند محوره که نیاز به سازگاری و انعطاف پذیری در طراحی خود دارند نیز مورد استفاده قرار گیرند. ماسک LED ابزاری همه کاره در زمینه های آرایشی و پزشکی هستند که راه حل های نوآورانه ای را برای رفع انواع نگرانی های پوستی و همچنین به عنوان بستری برای تحقیق و توسعه بیشتر در زمینه اپتوالکترونیک زیست پزشکی ارائه می دهند. ماسک های صورت LED ثابت کرده اند که یک ابزار همه کاره در زمینه های لوازم آرایشی و اپتوالکترونیک زیست پزشکی هستند.

توانایی آنها در استفاده از طول موج های مختلف نور LED برای بهبود نگرانی های خاص پوست، آنها را به انتخابی محبوب در میان افرادی که به دنبال درمان های مراقبت از پوست غیرتهاجمی هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، سازگاری و انعطاف‌پذیری این دستگاه‌ها، آنها را برای استفاده در کاربردهای مختلف اپتوالکترونیکی زیست‌پزشکی که به کشش چند محوری مورد نیاز است، مانند تکه‌های فتوتراپی قابل اتصال به پوست صورت برای مراقبت از پوست و بهبود زخم، مناسب می‌سازد.

عملکرد تونل ال ای دی

فرکانس ها یا طول موج های مختلفی برای نور درمانی استفاده می شود که شامل فرکانس های نور قرمز ،آبی ، زرد و ترکیبی از طیف رنگ های مختلف است. نور قرمز یا مادون قرمز برای درمان اپیدرم، که لایه بیرونی پوست است، استفاده می شود. هنگامی که نور به پوست شما اعمال می شود، اپیدرم آن را جذب می کند و سپس پروتئین های کلاژن را تحریک می کند. در تئوری، کلاژن بیشتر به این معنی است که پوست شما صاف تر و پرتر به نظر می رسد، که می تواند ظاهر خطوط و چین و چروک را کاهش دهد. همچنین تصور می شود که نور LED قرمز التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد، که می تواند درخشش سالم تری به شما بدهد.

نور آبی از سوی دیگر، نور درمانی آبی LED، غدد چربی را که به آنها غدد چربی نیز می گویند، هدف قرار می دهد. آنها در زیر فولیکول های موی شما قرار دارند. غدد چربی برای روان کردن پوست و مو ضروری هستند تا خشک نشوند. با این حال، این غدد می توانند بیش از حد فعال شوند و منجر به پوست چرب و آکنه شوند. تئوری این است که نور درمانی LED آبی می تواند این غدد چربی را هدف قرار دهد و آنها را کمتر فعال کند. به نوبه خود، ممکن است آکنه کمتری را مشاهده کنید. نور آبی همچنین می تواند باکتری های مولد آکنه را در زیر پوست از بین ببرد، که می تواند به درمان جوش های شدید آکنه از جمله کیست ها کمک کند .