دستگاه های پلاژن تراپی

پلاژن تراپی سه هندپیس دارای آنالیزور پوست Pollogen OxyGeneo 2021

پلاژن سه هندپیس oxygeneo 3in1

دستگاه پلاژن استریل دار نیوفیس

دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره pollogen OxyGeneo

دستگاه هیدروفیشیال با هندپیس پلاژن 8 کاره

سوپرفیشیال اکسیژنو هندپیس 7 هندپیس 7in1 Oxygeno Super Facial Skin Care

کیت پلاژن تراپی جوانساز Neo Revive

کیت پلاژن روشن کننده صورت Nee Bright

3 1 1024x432 - دستگاه پلاژن تراپیدستگاه پلاژن تراپی

پلاژن روشی جدید می باشد که شامل فرایند‌های غیرتهاجمی زیبایی درمانی محسوب می‌شود. دستگاه پلاژن تراپی ، با استفاده از تکنولوژی سوزن های بسیار کوچک(Micro-needle)، امواج رادیویی بی خطر باعث فعال سازی عضلات صورت میشود. بدین شکل که به وسیله ی گرم کردن پوست صورت به وسیله طول موج های رادیویی و کوتاه کردن فیبر های کلاژنی، پوست را سفت تر میکند.

در استفاده از روش تزریقی – ماساژور پلاژن تراپی کمترین میزان درد برای بیمار ایجاد می‌شود. تاثیرات استفاده از این روش درمانی اغلب پس از سپری شدن جلسه اول و انجام اولین دفعه استفاده از فرایند شروع می‌شود.

دستگاه پلاژن

پلاژن راهی برای تشویق بدن شما به نشان دادن ماهیت زیبایی شخصی شما ارائه می دهد. به آن زیست شناسی هوشمند می گویند. بدن شما پیچیده ترین موجودی است که طبیعت خلق کرده است. انبوهی از فرآیندها، عناصر و فعل و انفعالات یکدیگر را با دقت شگفت انگیزی تکمیل می کنند که شما را می سازد.

کاربرد پلاژن

 کاهش خطوط ریز و چین و چروک

تقویت عضلات

اکسیژن رسانی

جوانسازی پوست و صورت

درمان اسکار آکنه

سفت کننده پوست

کاهش سلولیت کاهش چربی

فن آوری های پلاژن طیف کاملی از محصولات غیرتهاجمی، ایمن و موثر را به کاربران خود ارائه می دهد که مبتنی بر فناوری های اختصاصی آن هستند که همگی تحت مفهوم بیولوژی هوشمند، یعنی تشویق و تقویت فرآیندهای طبیعی جوان سازی هستند.

تاثیرگذاری پلاژن تراپی

همانطور که پوست شما بالغ می شود حجم خود را از دست می دهد. این طبیعی است اما غیرقابل توقف نیست. پوستی که بدون مراقبت و درمان رها می شود، شل می شود. خطوط و چین و چروک های ظریف ایجاد می شود، پای کلاغی شروع می شود، ژول ها ایجاد می شوند. پوستی که در ساعات خواب تحت فشار و کشیده شدن قرار می گیرد، مدت بیشتری تحت فشار و کشیده باقی می ماند. پوست در برابر چین و چروک، فرورفتگی و پیری مقاومت کمتری دارد. با این حال، به لطف فناوری نه چندان شناخته شده ای به نام Pollogen Legend، لازم نیست پوست شما این گونه باشد.

پوست  طوری طراحی شده است که بدون چین و چروک، صاف و حجیم باشد. مشکل اینجاست که زندگی مانع این زیست شناسی ایده آل پوست می شود. اشعه ماوراء بنفش شبکه های کلاژن شما را تخریب می کند، آلودگی بر ساختار الاستین پوست شما تاثیر می گذارد و پاکسازی نامناسب پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهد، آب و هوای خشک و بیشتر سطح اسید هیالورونیک فعال پوست شما را کاهش می دهد. هر 3 مورد برای سلامت پوست شما بسیار مهم هستند.

  1. کلاژن مانند داربست پوست عمل می کند.
  2. الاستین یک باند لاستیکی باز می کند.
  3. اسید هیالورونیک پوست شما را هیدراته، حجیم و صاف می کند