مقالات

تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

کرایو لیپولیز یک روش نوین برای لاغری موضعی است. با استفاده از تکنولوژی سرما درمانی باعث کاهش سایز و حذف سلول های چربی مي شود. کرایولیپولیز با عمل سرمادهی در دمای منفی 10 درجه نواحی مورد نظر را به مدت زمان 45 دقیقه تا یکساعت سرد میکنند. سلولهای چربی بدون آسیب رسیدن به پوست و سایر بافتهای بدن بوسیله سلولهای ایمنی بدن حذف می شوند.

unnamed.jpg455 - تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

كويتيشن چیست؟

به تکنولوژی برخورد امواج اولتراسوند( نوعي امواج صوتي ) با فركانس بسيار بالا با مولكول هاي اب و تشکيل حباب هاي ريز در آب است. برخورد اين حبابها با ديوارۀ سلول هاي چربي سبب پارگي ديوارۀ سلولی و بيرون ريختن چربي های درون سلولي ( تري گليسريد) و خروج اب درون سلولي میشود .

تعداد جلسات کویتیشن حداقل برای هر دوره 8 تا 10 جلسه است. هفته ای 1 تا 2 بار انجام میشود . ولی تعداد جلسات کرایودرماین نهایت2 تا 3جلسه است. اگر اضافه وزن زیاد باشد نهایت 4 جلسه به فاصله 4 ماه است. افراد با چربی خون و فشار خون بالا و افرادی دیابتی و دارای کبد چرب ممنوعیت استفاده از کویتیشن را دارند.

در کویتیشن فقط دیواره سلولهای چربی تخریب می شود.اسید های چرب به داخل خون برای مصرف سلولی یا به کبد منتقل میشود.ولی در روش کرایولیپولیز علاوه بر دیواره سلولهای چربی میتوکندری و واکوئل ها و اسید چرب داخل سلول تخریب میشود.

کرایو لیپولیز فقط در بافت چربی که نرم است قابل استفاده میباشد و در بافت سفت قابل استفاده نیست.در صورتی که کویتیشن برای چربی ها و سلولیت های نرم و سفت قابل استفاده است.

fat cell extraction - تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

کرایولیپولیز چیست 

دستگاه لاغری کرایو لیپولیز یکی از دستگاه‌های غیرتهاجمی است که برای کاهش چربی غیرمطلوب در مناطق خاص بدن استفاده می‌شود. این دستگاه از تکنیکی به نام کرایو لیپولیز استفاده می‌کند که با یخ زدن و نابود کردن سلول‌های چربی بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف کار می‌کند.

عملکرد دستگاه به این صورت است: اپلیکاتورهایی در دستگاه وجود دارند که بر روی مناطق هدف بدن، مانند شکم، ران‌ها یا محل‌های چربی دیگر قرار می‌گیرند. این اپلیکاتورها سلول‌های چربی را سرد می‌کنند و باعث تشکیل بلورهای یخی درون سلول‌ها می‌شوند که در نهایت باعث مرگ و نابودی آن‌ها می‌شود. در طول زمان، بدن به طور طبیعی این سلول‌های چربی مرده را از طریق فرایندهای متابولیک خود حذف می‌کند.

یکی از مزایای اصلی دستگاه لاغری کرایو لیپولیز این است که قادر است به طور انتخابی روی محل‌های خاصی از چربی که مقاوم به رژیم غذایی و ورزش هستند، تمرکز کند. این دستگاه جایگزینی غیرجراحی برای روش‌هایی مانند لیپوساکشن است و گزینه‌ای راحت‌تر و ملایم‌تر برای تغییر شکل بدن ارائه می‌دهد.

 

تفاوت کرایولیپولیز و کویتیشن

محصولات زیبایی و جوانسازی پوست بلپو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *