Electric Nail Files 400x222 - سوهان ناخن برقی

 

سوهان ناخن برقی

سوهان ناخن برقی فقط برای ناخن‌کارهای معمولی نیست، ما تکرار می‌کنیم، این برای ناخن‌کار معمولی در خانه نیست. یک فایل معمولی و کلیپر هنوز برای این نوع جامعه کافی است. از سوی دیگر، یک مته ناخن می‌تواند به منبعی باورنکردنی برای مانیکوریست‌های باتجربه تبدیل شود.

شرکت تجهیزات زیباییو پوستی بلپو فهرستی از بهترین فایل‌های ناخن برقی را برای شما به ارمغان می‌آورد که به شما امکان می‌دهد با از بین بردن سریع ناخن‌ها، سوهان کردن لبه‌های آزاد و کوتاه کردن طول، هوشمندتر کار کنید. آنها در واقع یک فایل الکترونیکی هستند که برای لایه بندی و فرم دادن به ناخن ها روی انگشتان دست و پا، صاف کردن پینه و کوتیکول مفید است و فقط برای مانیکور اکریلیک ضروری است.

همانطور که قبلاً گفته شد، این واقعاً یک ابزار ارزشمند است که بهتر است در اختیار افراد حرفه‌ای قرار گیرد، اگرچه اگر در مهارت‌های مانی خود مطمئن هستید، به خانه بروید و یکی را شروع کنید.

بهترین سوهان ناخن برقی  در زیر ذکر شده است تا به شما در بهبود کار و ترمیم ناخن مشتریان کمک کند. ما متوجه می شویم که اگر شروع به تلاش برای تصمیم گیری کنیم، در نهایت به اندازه کافی انتخاب های خوب را جمع آوری می کنیم تا لیست کاملی از پیشنهادات را تهیه کنیم. ما فکر می‌کردیم که از آنجایی که واقعاً از بازخورد دیگران و کاوش در موارد جدید قبل از خرید لذت می‌بریم، آن را با به اشتراک گذاشتن اکتشافات خود با دیگران برمی‌گردانیم.

این دستگاه با توجه به قدرت و سرعت  مختلف  می توان در انواع کاشت ناخن، لاک جلیش ( ژلیش ) و مانیکور و پدیکور استفاده های بسیاری  کرد . سوهان برقی در دو نوع سالنی و خانگی موجود میباشد . شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو  در تهران واردکننده و فروشنده انواع سوهان ناخن برقی به صورت عمده و تک میباشد .

محصولات سوهان ناخن برقی