مقالات

میکرودرم برای پاکسازی پوست

میکرودرم برای پاکسازی پوست

میکرودرم چیست و کاربرد میکرودرم

میکرودرم روشی جدید برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی بوده و بدون نیاز به عمل باز انجام می‌گیرد. در روش میکرودرم از اسپری میکروکریستال برای از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده سطح پوست استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدید پوست با میزان بالاتری از کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوست را سالم تر و شفاف تر میکند .میکرودرم جوانسازی و پاکسازی پوست را بسیار ملایم تر و سطحی‌تر از روش درمانی دیگر انجام میدهد .به دلیل راحتی کار با دستگاه و بی خطر بودن از این دستگاه در منزل هم میتوان استفاده کرد .

میکرودرم چگونه عمل میکند؟

دستگاه میکرودرم کریستالی از کمپرسور یا متراکم کننده‌ای تشکیل می‌شود. که هوا را از طریق یک سری دستی به داخل میکند. با قرار گرفتن سر دستگاه روی پوست، حالت خلأ ایجاد میکند . کریستال‌های اکسید آلومینیوم، که با نام کرندوم که سخت‌ترین ماده معدنی پس از الماس است نیز شناخته می‌شود، روی سطح پوست پاشیده می‌شود. تا سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کند. و منافذ باز پوست را بهبود بخشد. سپس سلول‌های مرده و کریستال‌ها به‌سرعت به درون لوله دستگاه مکیده و وارد کیسه ضایعات می‌شوند.

میکرودرم برای پاکسازی پوست

بهبود لکه‌های ایجاد شده ناشی از بالا رفتن سن و لکه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، بهبود تیرگی های پوست (زیر بغل و کشاله ران)
لایه برداری و پاکسازی پوست صورت ،کاهش چین و چروک‌های پوست صورت ،کاهش منافذ باز پوستی

Pro CategoryImage Hover 1000x1000 L - میکرودرم برای پاکسازی پوست

موراد منع استفاده از میکرودرم پوست صورت

میکرودرم برای برخی از افراد با برخی مشکلات پوستی، به هیچ عنوان مناسب نیست. افرادی که دارای تبخال یا زگیل هستند. ابتدا باید آن را درمان کنند. سپس عمل میکرودرم روی پوست آن ها انجام شود . همچنین افرادی که از بیماری پوستی پسوریازیس رنج می‌برند. یا افرادی که در ۲ ماه اخیر جراحی صورت انجام داده‌اند وهمچنین افرادی که در حین درمان های رادیوتراپی گردن هستند، نمی‌توانند از این روش پاکسازی پوست استفاده کنند.

width3000 1024x419 - میکرودرم برای پاکسازی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *