مقالات

کربوکسی تراپی چیست

کربوکسی تراپی چیست

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی چیست ؟ در واقع یک درمان مزوتراپی پوست است. که در این روش به جای استفاده از داروهای مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن (CO2)یا کربوکسی استفاده می شود. این روش به عنوان یک متد درمانی و زیبایی بدون نیاز به جراحی در جهان شناخته شده است.که تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست سبب بهبود گردش خون و ترمیم سلولی پوست می شود. این گاز به هیچ وجه سمی نیست. در واقع خاصیت دی اکسید کربن توانسته است محبوبیت زیادی در بین پزشکان جهان پیدا کند .انجام روش کربوکسی تراپی بین 15 دقیقه تا 1 ساعت به طول می انجامد. در این روش با تزریق مقدار بسیار جزیی از دی اکسید کربن در زیر پوست، کلاژن بازسازی و موجب جوانسازی پوست میگردد.

نحوه ی درمان کربوکسی تراپی

درمان به واسطه ی کربوکسی تراپی تزریق دی اکسید کربن با رعایت اصول دقیق محاسبات علمی، فشار، سرعت و حجم تزریق انجام می شود. بعد از تزریق ، سیستم خون گردش خون ، تلاش برای دفع دی اکسید کربن می نماید که این امر سبب می شود که گردش خون در ناحیه ی مورد نظر افزایش یابد و در نتیجه سبب روشن تر شدن، شفاف تر شدن و جوان تر شدن پوست می گردد.

کربوکسی تراپی چه کاربردی دارد

بعضی از کاربردهای اساسی دستگاه  لیزر کربوکسی تراپی شامل موارد زیر است:

درمان تیرگی زیر چشم با کربوکسی تراپی

انجام کربوکسی تراپی برای اطراف چشم محبوبیت زیادی به دست آورده است. در این روش با تزریق گاز دی اکسید کربن به اطراف چشم سیاهی و گودی زیر چشم به طور قابل ملاحظه ای از بین خواهد رفت.

facialcarbox01 1 - کربوکسی تراپی چیست

درمان استرچ مارک ها با کربوکسی تراپی

کشیدگی لایه های پوست سبب به وجود آمدن استرچ مارک ها یا ترک های پوستی می شود. استرچ مارک ها به دلیل چاق شدن یا لاغری و یا بارداری در سطح پوست ایجاد می شوند که می تواند بر روی زیبایی فرد تاثیر گذار است و معمولا افراد از داشتن این ترک های پوستی بر روی بدن خود شکایت میکنند. که با کربوکسی تراپی به راحتی می توان این استرچ مارک ها را درمان کرد.

درمان سلولیت و یا پوست پرتغالی با کربوکسی تراپی

انباشه شدن سلول های چربی سبب می شود که فرد دچار سلولیت شود که نمونه ی آن در ران و پاها بسیاری از بانوان دیده می شود، این مشکل می تواند به واسطه ی تزریق گاز دی اکسید کربن رفع گردد .

استفاده از کربوکسی تراپی برای کاشت مو

کربوکسی تراپی روشی است که میتوان به رشد و تقویت موها و درمان ریزش مو کمک میکند . در بسیاری از افراد این روش توانسته است جایگزینی برای روش مزوتراپی پوست باشد.

درمان و رفع خطوط چین و چروک به روش کربوکسی تراپی

در این روش با تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست، گردش خون در ناحیه مورد نظر افرایش میابد و باعث رفع چین و چروک های موجود در محل تزریق میشود و در نتیجه فرد پوستی جوان تر و سالم تری خواهد داشته .

روشن سازی پوست با روش کربوکسی تراپی

با روش کربوکسی تراپی در نتیجه ی این کربوکسی تراپی گردش خون بیشتر می تواند منجر به روشن تر شدن پوست شود .

کربوکسی تراپی چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *