مقالات

بررسی لاغری موضعی با کرایو

لاغری موضعی با کرایو

لاغری موضعی با کرایو به چه صورت انجام می شود؟

گاهی در اثر سوءتغذیه و کم تحرکی، چاقی ناحیه ای در بدن دیده می شود. در چنین شرایطی می توان با کمک دستگاه کرایو این رسوبات چربی که هم سلامتی و هم زیبایی افراد را مختل می کند از بین برد. لاغری موضعی با کرایو به وسیله رفع انباشتگی چربی های موضعی در شکم، باسن، کمر، پشت، بازوها و پاها می توانید ظاهری متناسب و زیباتر داشته باشید. در این مقاله با روش لاغری موضعی با کرایو آشنا می شوید.

کرایو چیست؟

کرایو که به عنوان لیپوساکشن غیر جراحی نیز شناخته می شود با اثر سرد و خلاء عمل می کند. دستگاه کرایو به شما امکان می دهد بدون نیاز به مداخله جراحی از شر سلول های چربی سرسخت خلاص شوید. لیپولیز سرد یک درمان لاغری منطقه ای است که برای از بین بردن رسوبات چربی موضعی در نواحی مانند شکم، باسن، کمر، پشت، بازوها و پاها استفاده می شود. این یک دستگاه مورد تایید FDA است که برای لاغری منطقه ای و کاهش وزن به کار می رود.

ژل کرایو لیپولیز چیست؟

ژل کرایو که از عصاره های مختلف گیاهی تولید می شود، ماده موثری است که در طول درمان استفاده شده و به حذف بافت چربی تکه تکه شده از بدن کمک می کند. هنگامی که ژل لیپولیز سرد روی بدن اعمال می شود، اثر مخربی روی سلول های چربی تجربه می گردد. این ژل باعث می شود اسیدهای چرب امگا 9 و امگا 6 عملکرد خود را از دست بدهند. اجزایی که ژل لیپولیز سرد را با هم ترکیب می کنند، اثر سفت کننده و تضعیف کننده دارند. به عبارت دیگر از ایجاد افتادگی روی پوست پس از شکسته شدن چربی ها جلوگیری می نماید.

کرایو لیپولیز چگونه کار می کند؟

کرایو با غیرفعال کردن سلول های چربی زیر جلدی به صورت کنترل شده و بدون تأثیر بر پوست، بافت ها و اندام های اطراف عمل کرده و این سلول های چربی را با سیستم لنفاوی در عرض چند هفته از بدن خارج می کند. دستگاه کرایو تنها سلول های چربی را هدف قرار می دهد و از سطح پوست محافظت می کند.

کرایو لیپولیز چگونه اعمال می شود؟

با معاینه پزشک، ناحیه مورد درمان مشخص شده و اندازه گیری های بدن شما قبل از عمل انجام می شود. پدهای ژل مخصوصی روی پوست شما قرار می گیرد. در روش کرایو، سرهای دستگاه کول تک بر روی ناحیه قرار می گیرد تا توسط پزشک معالجه شود. پوستی که توسط پدهای ژل مخصوص محافظت می شود، به داخل کپسول وکیوم کشیده شده و به مدت 70 دقیقه در کپسول باقی می ماند. در حین استفاده، سیستم با خنک کردن سلول های چربی بین دو لایه پوست تا 10- درجه یک اثر انجماد ایجاد می کند. در نتیجه استفاده از دستگاه کرایو، مرگ سلولی در سلول های چربی آغاز می شود.

لاغری پا با کرایو لیپولیز

کرایو لیپولیز برای پاها یک درمان غیر جراحی است که لایه چربی زیر پوست را کاهش می دهد. ایده آل ترین روش برای داشتن پاهای صاف و سفت لیپولیز سرد است. این فرآیند که نتایج آن در 6 تا 8 هفته قابل مشاهده است، در 35 دقیقه تا یک ساعت با دستگاه کرایو کامل می شود.

کرایو لیپولیز را در کدام قسمت های بدن می توان اعمال کرد؟

کرایو لیپولیز را می توان در تمام مناطقی که بافت چربی تجمع می یابد و نازک شدن ناحیه ای مورد نیاز است استفاده کرد. زمینه های کاربردی اصلی مربوط به شکم و اطراف آن، باسن، بازوها و پا است.

چند جلسه کرایو لیپولیز انجام می شود؟

استفاده از دستگاه کرایو باعث کاهش دائمی تجمع چربی در بدن به میزان 30 تا 40 درصد در یک جلسه می شود. دفع چربی 15 روز پس از مصرف شروع می شود و بعد از یک ماه کنترل خواهید داشت. حذف سلول های چربی شما که دارای مرگ سلولی هستند به مدت 3 ماه ادامه می یابد.

مزایای درمان با کرایو

فواید و مزایای لاغری موضعی با کرایو به شرح زیر است؛

  • بدون آسیب رساندن به سایر بافت ها باعث لاغری موضعی می شود؛
  • استفاده از دستگاه کرایو نیازی به مداخله جراحی ندارد؛
  • به طور قابل توجهی ظاهر سلولیت را کاهش می دهد؛
  • اثرات ماندگار و طولانی مدت را ارائه می دهد؛
  • این فرآیند در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد؛
  • کرایو یکی از ایمن ترین روش ها برای دستیابی به پوستی سفت و صاف است؛
  • بافت چربی را بدون آسیب رساندن به بافت های عضلانی و عصبی تحت تاثیر قرار می دهد؛
  • سلول های چربی را هدف قرار داده و در مدت کوتاهی از بدن خارج می کند.
pic 3 - بررسی لاغری موضعی با کرایو

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

آیا کرایو لیپولیز عوارض جانبی دارد؟

در پایان کار با دستگاه کرایو ، ممکن است قرمزی جزئی روی پوست وجود داشته باشد که توسط پدهای ژل محافظت می شود. این قرمزی ها دائمی نیستند و در عرض 1 تا 2 ساعت از بین می روند. در پایان جلسه ماساژ سبک انجام می گردد.

بعد از کرایو لیپولیز چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

پس از استفاده از دستگاه کرایو، چربی ها به شدت از طریق لنف، غدد عرق و مجاری ادراری از بدن دفع می شوند. برای کمک به حذف چربی ها و حفظ تعادل مایعات از دست رفته بدن، پس از استفاده باید مقدار زیادی آب مصرف شود.

سایر روش های لاغری موضعی با کرایو

در ادامه با روش های دیگر کرایو لیپولیز آشنا می شوید. شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو، وارد کننده انواع تجهیزات و دستگاه های پوست و زیبایی با گارانتی معتبر و یکی از بهترین فروشگاه خرید و فروش انواع دستگاه پوست و زیبایی، دستگاه کرایو، هیدرودرمی، هایفو با بهترین قیمت و کیفیت است.

لیپولیز داغ

لیپولیز داغ سلول های چربی را با گرم کردن آنها ذوب می کند. سلول های چربی ذوب شده ناکارآمد می شوند. در جلسات 25 دقیقه ای برای هر منطقه اعمال می گردد. روند لاغری دو تا سه ماه ادامه دارد. در طول این دوره و بعد از آن، یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال به همرها روش های دیگر مانند هیدرودرمی کمک می کند تا سلول های چربی راحت تر و سریع تر از بدن خارج شوند.

لیزر لیپولیز

فرآیند گرم کردن و تجزیه سلول های چربی با نوعی اپلیکاتور لیزر لیپولیز نامیده می شود. استفاده از لیزر لیپولیز به ساختار سلول های دیگر آسیبی نمی رساند و از نظر گرم کردن تنها ناحیه مورد نظر مزیتی ایجاد می کند. محبوب ترین روش در کاربردهای لیزر لیپولیز؛ یک روش غیر جراحی لیپوساکشن (Sculpsure) است.
استفاده از لیزر لیپولیز که عموماً برای چربی های ناحیه شکم یا پهلو استفاده می شود، باعث کاهش حجم چربی می گردد. هر جلسه به طور متوسط ​​در 25 دقیقه تکمیل می شود. احتمال حساسیت یا قرمزی موقت در کاربردهای لیزر لیپولیز بسیار کم است.

کویتیشن یا کرایو لیپولیز ؟ کدام موثرتر است؟

کرایو لیپولیز انجماد و شکستن لایه های چربی انباشته شده در زیر پوست است. در روش کویتیشن ، بافت های چربی توسط امواج صوتی اولتراسونیک تجزیه می شوند. در هر دو کاربرد، بیهوشی لازم نیست. در فرآیند لیپولیز سرد از دستگاه کرایو تک سر استفاده می شود. در حالی که دستگاه مورد استفاده در کاربرد کویتیشن دارای دو سر است. اولین مورد از این سرها بر روی بافت چربی تأثیر می گذارد و سر دیگر زهکشی لنف را با خلاء ایجاد می کند. همچنین دستگاه کاویتاسیون دارای برنامه های صاف کننده پوست و رفع سلولیت است.
پاسخ به این که کدام یک از فرآیندهای کرایولیپولیز یا کویتیشن موثرتر است مشخص نیست. با این حال می توان گفت که اعمال کاویتاسیون پس از لیپولیز سرد برای متلاشی شدن بافت ادم زیر پوست فوق العاده موثر است.

قیمت کرایو لیپولیز

قیمت کرایو لیپولیز سرد بسته به تعداد مناطقی که باید اعمال شود، اندازه ناحیه و تعداد کلاهک هایی که در این روش استفاده می شود متفاوت است. برنامه های کاربردی با قیمت پایین ممکن است به معنای عملکرد با دستگاه های نامناسب باشد. بنابراین، کیفیت برنامه و تجربه پزشک در قیمت آن موثر هستند.

کرایو درد دارد؟

در طول عمل کرایو لیپولیز سرد، که در افراد مختلف و اندازه شرایط متفاوت است، درد خفیف به صورت موضعی در حدود 5 دقیقه اول احساس می شود؛ اما پس از آن ناپدید می گردد.
هیچ دردی که باعث گردد فرد از زندگی روزمره خود باز بماند وجود ندارد. در حالی که ممکن است یک جلسه برای برخی افراد کافی باشد؛ اما برای کسانی که چربی سنگینی در بدن خود دارند، راه حل موثر و سریع استفاده از دستگاه کرایو در ۲ تا ۳ جلسه است. توصیه می شود که کرایو یک بار در هر ماه انجام گردد. اگر آن را همراه با سایر روش ها مانند هیدرودرمی استفاده کنید باعث می شود چربی سریع تر از بدن خارج گردد.

لاغری موضعی با کرایو برای چه افرادی مناسب نیست؟

دستگاه کرایو برای افرادی که شاخص توده بدنی آنها نرمال یا بالاتر از حد نرمال بوده و دارای چربی منطقه ای هستند مناسب است. انجام آن برای افراد باردار تا 3 ماه پس از تولد و برای افرادی که تازه سزارین شده اند مناسب نیست. همچنین افراد مبتلا به سندرم رینود، بیماران کرایوگلوبولینمی، افرادی که اخیراً دچار حمله قلبی شده اند، افراد مبتلا به دیابت و افراد زیر 18 سال نمی توانند از این درمان بهره مند شوند.

اثر فرآیند کرایو تا چه زمان ماندگار است؟

استفاده از دستگاه کرایو اثرات طولانی مدت دارد. کرایو این امکان را برای فرد ایجاد می کند که در برابر چربی های ناحیه ای به نتیجه مطلوب برسد. با استفاده از آن، سلول های چربی کاهش یافته و اثر آن برای مدت طولانی ادامه می یابد. رژیم غذایی متعادل، پرهیز از غذاهای آماده و انجام ورزش به ماندگاری نتایج این روش کمک می نماید.

آیا کرایو قابل اطمینان است؟

کرایو یک روش بسیار قابل اعتماد است. عوارض جانبی ندارد. بعد از استفاده دستگاه کرایو هیچ اثر دائمی روی فرد باقی نمی ماند. برخی از افراد ممکن است قرمزی، کبودی یا تاول را تجربه کنند که خود به خود از بین می رود.

pic 1 - بررسی لاغری موضعی با کرایو

خرید و و قیمت انواع دستگاه کرایو و هیدرودرمی

چرا کرایو لیپولیز بسیار محبوب است؟

از آنجایی که دستگاه کرایو نیازی به روش جراحی ندارد، امروزه مناسب ترین دستگاه برای لاغری موضعی است. مناطق دیگر در طول برنامه کرایو آسیب نمی بینند. از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است. مهم تر از همه، کاهش وزن موثر و سریع را فراهم می کند.

در یک جلسه چند ناحیه را می توان کرایو لیپولیز کرد؟

امکان اعمال این روش با دستگاه کرایو در حداکثر سه ناحیه در یک روز وجود دارد. در این حالت، برنامه تقریباً 3 ساعت طول می کشد.

چه زمانی می توانید اثرات استفاده از کرایو لیپولیز را ببینید؟

از هفته سوم در کرایو لیپولیز سرد که تا حدود زیادی لاغری ناحیه ای را فراهم می کند، اثرات دفع چربی را می توان روی افراد مشاهده کرد.

آیا می توان همان منطقه را دوباره پردازش کرد؟

در برخی موارد، بسته به عواملی مانند اندازه ناحیه تحت درمان یا چربی اضافی، ممکن است نیاز به تکرار جلسات باشد. در چنین حالتی دوباره عمل کرایو برای همان ناحیه اعمال می گردد.

آیا چربی های موضعی که توسط کرایو لیپولیز دفع می شود دوباره بازمی گردند؟

دستگاه کرایو تضمین می کند که چربی بدن به طور کامل از بین برود. پس از استفاده، فرد باید مقدار زیادی آب مصرف نماید؛ به طور منظم غذا بخورد و ورزش کند تا اثر کامل را ببیند. در غیر این صورت می توان وزن از دست رفته را دوباره به دست آورد.

آیا می توانم بعد از کرایو، ورزش یا فعالیت بدنی انجام دهم؟

بله، پس از اتمام جلسه، فرد می تواند بدون اینکه خود را خسته کند به طور منظم ورزش نماید. برای این روش گام موثری نیز خواهد بود.

نتایج لاغری موضعی با دستگاه کرایو چقدر دائمی است؟

نتایج فرآیند کار با دستگاه کرایو تا زمانی که فرد خوب غذا بخورد؛ آب کافی مصرف کند و ورزش منظم انجام دهد دائمی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *